اصول مديريت كيفيت

اصول مديريت كيفيت اصل اول: تمركز بر مشتري ( Customer Focus ) هر سازماني به مشتريان خود وابسته است و بايد نيازهاي حال و آينده آنان را درك نمايد و نيازمندي هاي مشتريان خود را برآورده نمايد. علاوه بر اين سازمان ها بايد براي عبور از انتظارات مشتريان خود برنامه ريزي و تلاش نمايند. تمركز بر مشتري و درك نيازهاي حال و آينده او باعث پاسخگويي منعطف و سريع سازمان به فرصت هاي بازار و در نتيجه افزايش سود سهام و سهم بازار براي سازمان خواهد شد. رضايت مشتر .

دریافت فایل


هر چی که بخوای سازمان ,مشتريان ,كيفيت ,مديريت ,اصول ,مديريت كيفيت ,اصول مديريت ,اصول مديريت كيفيت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پیوند یکتا من آن کسی هستم که اتفاقی برایش می افتد ضمن خدمت شماره تماس تهیه محصولات09334336389 فروشگاه اینترنتی اصل جنس نقش روشن ابوالقاسم کریمی فروشگاه جوان کابل